Пошуковий запит: (<.>A=Линьов К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Линьов К. Управління підвищенням кваліфікації керівника навчального закладу [Електронний ресурс] / К. Линьов // Освітологія. - 2013. - Вип. 2. - С. 93-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2013_2_13
|
2. |
Линьов К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти [Електронний ресурс] / К. О. Линьов // Освітологічний дискурс. - 2016. - № 2. - С. 153-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2016_2_16
|
3. |
Линьов К. Концепція розвитку закладу середньої освіти на засадах лідерства [Електронний ресурс] / К. Линьов // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_6 На підставі теоретико-емпірічних досліджень виявлено специфіку розробки Концепції розвитку закладу середньої освіти в Україні на засадах лідерства. Зосереджено увагу на моделі послідовних кроків "Чотири імперативи лідерства" Стівена Кові-старшого. Запропоновано авторську структуру Концепції розвитку закладу середньої освіти та алгоритм її розробки і реалізації. Наголошено, що запровадження лідерської парадигми у діяльність закладу середньої освіти характеризується посиленням значення горизонтальних зв’язків, делегуванням повноважень, фокусуванням на талантах, спроможностях співробітників, їх компетентностях.Определена специфика разработки Концепции развития общеобразовательного учебного заведения в Украине на основе лидерства. Опираясь на модель последовательных шагов "Четыре императива лидерства" Стивена Кови–старшего, предложена структура Концепции развития общеобразовательного учебного заведения и алгоритм ее разработки и реализации. Акцентовано внимание на том, что внедрение лидерской парадигмы в деятельность общеобразовательного учебного заведения характеризуется усилением значения горизонтальных связей, делегированием полномочий, фокусированием на талантах, способностях сотрудников, их компетентностях. Article reviews approaches of creation the Concept of institutions of secondary education development in Ukraine. It is noted that implementation of leadership paradigm in the management of secondary education is critically important according to the changes and challenges. Motivating employees to leadership development and taking initiative suggests that they have a sense of involvement in results of collective activities. All mentioned above creates culture of freedom and responsibility in the of secondary education institutions, helps to develop individuals as an administrator, teacher and student, forms their willingness to build life in the twenty-first century. Author relies on the model of sequential steps «The 4 Imperatives of Great Leaders» by Stephen R. Covey that determines the structure of development concept and its algorithm in development and implementation.
|
4. |
Линьов К. Управління закладом середньої освіти на основі парадигми лідерства [Електронний ресурс] / К. Линьов // Освітологія. - 2016. - № 5. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2016_5_10
|
5. |
Линьов К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти [Електронний ресурс] / К. О. Линьов, В. К. Линьов. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2017. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2017_3_26
|
6. |
Линьов К. Процесно орієнтоване лідерство керівника закладу освіти у контексті теорії спіральної динаміки [Електронний ресурс] / К. Линьов. // Університети і лідерство. - 2017. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/univlead_2017_1_5
|
7. |
Линьов К. О. Лідерство у контексті еволюції підходів до осмислення феномену в освіті [Електронний ресурс] / К. О. Линьов // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2016. - № 8. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2016_8(4)__6
|
8. |
Линьов К. Ставлення керівників до розширення обсягу автономії закладу загальної середньої освіти: результати аналітичного дослідження [Електронний ресурс] / К. Линьов, І. Линьова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2021. - Вип. 3. - С. 60–70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2021_3_9
|
9. |
Линьов К. Соціально-психологічний клімат у закладах загальної середньої освіти м. Києва в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / К. Линьов, О. Мерзлякова, Д. Сабол, О. Матвійчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2023. - Вип. 3. - С. 61-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2023_3_8
|
10. |
Линьов К. Готовність керівників шкіл м. Києва до змін в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / К. Линьов, О. Мерзлякова, Д. Сабол // Освітологія. - 2023. - № 12. - С. 30-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2023_12_5
|